Postaram się Wam dziś wyjaśnić jak najprościej się da, dlaczego tak ważne jest karmienie piersią na KAŻDE żądanie, WYŁĄCZNIE piersią, przez pierwsze pół roczku życia naszego dziecka… 

Mamo karmiąca – wyobraź sobie, że jesteś najdoskonalszą, najbardziej nowoczesną, najbardziej ekologiczną, najbardziej inteligentną FABRYKĄ, produkującą najdoskonalszy, najzdrowszy, najwyśmienitszy TOWAR na całym Świecie! (w zasadzie nie musisz sobie nawet tego wyobrażać – to jest fakt!)

Teraz wyobraź sobie, że Twoje dziecko jest jedynym, lecz najbogatszym (i najpiękniejszym rzecz jasna) KLIENTEM tejże FABRYKI (jeżeli urodziłaś więcej niż jedno dziecko – masz automatycznie większą ilość cudownych KLIENTÓW). (w zasadzie to też fakt)

Mamy zatem FABRYKĘ, troszkę TOWARU na start/otwarcie fabryki oraz KLIENTA bądź KLIENTÓW.

Żeby FABRYKA produkowała TOWAR – KLIENT musi go zamawiać i odbierać (ssać). Dopóki KLIENT zamawia i odbiera TOWAR tylko z tej FABRYKI, produkuje Ona odpowiednią dla niego ilość TOWARU. Jeżeli nasz KLIENT zacznie otrzymywać podrobiony towar (choć wcale nie tańszy) z innej, konkurencyjnej fabryki, to nasza FABRYKA macierzysta zacznie produkować mniej TOWARU oryginalnego – pracownicy nie mogą przecież dopuścić do przepełnienia magazynów – „Jeśli KLIENT nie zamawia – zmniejszamy produkcję!”. Jest to pierwszy krok do UPADKU, KLĘSKI, BANKRUCTWA naszej FABRYKI!

Nasz KLIENT, jak to klient… może być czasem niezdecydowany, marudny, bardziej wymagający, a niekiedy mniej wymagający, wręcz leniwy… czasem może chcieć więcej towaru, niż zwykle, a czasem mniej, ale dopóki otrzymuje TOWAR WYŁĄCZNIE z naszej FABRYKI – będzie to prawdziwa kopalnia złota.

Co jednak, jeśli w naszej FABRYCE coś szwankuje?? Co, jeśli pomimo tego, że KLIENT zamawia wyłącznie nasz TOWAR – FABRYKA nie odpowiada na to zapotrzebowanie? Co, jeśli wydaje nam się, że nasza FABRYKA działa sprawnie, jednak KLIENT jest ciągle niezadowolony??

Wyobraźcie sobie, że rzeczywiście jesteście właścicielami prawdziwej FABRYKI… co byście zrobili?

  1. Poddajecie się i od razu, bez walki ogłaszacie bankructwo odsyłając (Waszego najcenniejszego) KLIENTA do pirackiej fabryki po marnej jakości podróbki?
  2. Wzywacie pomoc, wsparcie techniczne, żeby sprawdzić co jest nie tak??

Wiem, którą opcję wybierzecie, dlatego zostawiam Wam namiary na laktacyjne wsparcie techniczne:

CERTYFIKOWANI DORADCY LAKTACYJNI wg miejscowości TUTAJ

Dyplomowani PROMOTORZY KARMIENIA PIERSIĄ TUTAJ

A jakbyś mimo wszystko czuła się w tym wszystkim zagubiona – służę radą i wsparciem – ola@laktolandia.pl

WIERZĘ W CIEBIE!!!

Leave a Comment